Skip links

SVI ZAJEDNO I

Umjetnički projekt Svi zajedno I bavio se primjenom kreativnog procesa u poboljšanju životnih uvjeta sudionica, stvaranju vizije vlastite budućnosti te načina njene praktične realizacije. Sudionice projekta bile su samohrane majke iz sub-saharskog područja Zapadne Afrike, uglavnom nezaposlene, a raspon njihovog obrazovanja kretao se od nekoliko razreda osnovne škole (većina) do završene srednje škole i fakulteta (mali broj sudionica). Broj sudionica bio je od 15 do 18 po radionici. U prvom dijelu projekta,  u suradnji s umjetnikom Jordijem Lafonom, iskristaliziralo se nekoliko vještina za koje su se sudionice osjećale kompetentnima: čuvanje djece, čišćenje i kuhanje. Izabrana je kompetencija kuhanja kao polazište poboljšanja vlastitih životnih uvjeta te infiltriranja u aktivan život zajednice.

Tijekom projekta, radilo se na razvoju kreativnog mišljenja kao generičke kompetencije pomoću koje su sudionice re-kreirale vlastitu osobnost i unaprijedile životne mogućnosti. Time su  pripremljene na daljnje učenje i rad, samostalnost u nalaženju rješenja za probleme, poduzetništvo i preuzimanje kontrole nad vlastitim životom.

All Together I realiziran je u okviru međunarodnog projekta PAIC.

All together I
All together I
All together I
All together I
All together I
All together I
All together I
All together I
All together I

CILJEVI PROJEKTA
  • poticanje kreativnog mišljenja, samostalnosti i poduzetništva kod sudionica te stvaranje novih odnosa unutar njihove grupe;
  • uvođenje malih intervencija u društveni proces da bi se pokrenule daljnje promjene.
STRUKTURA PROJEKTA
  1. zajedničko kuhanje i konzumacija jela koje je svima dobro poznato,
  2. svaka sudionica trebala se prisjetiti najpoznatijeg jela i recepta iz podneblja/kulture iz koje potječe,
  3. razmjena informacija – slobodan razgovor o receptima, zapisivanje najčešće spominjanih namirnica i začina,
  4. izrada plana kako povezati zabilježene namirnice i začine u dva nova recepta te kako to realizirati,
  5. osmišljavanje prezentacije novih jela lokalnoj zajednici te kako je zainteresirati za nova jela (smišljanje naziva jela i načina oglašavanja, skiciranje vizuala i pisanje teksta),
  6. kuhanje dva nova jela (glavno jelo i desert), degustacija i zaključak o pokretanju cateringa,
  7. realizacija poduzetništva – prvi zajednički posao grupe na otvorenju izložbe.

SUDJELUJ U PROJEKTU!

Navedi 2 najdraža jela iz djetinjstva. Na temelju ta 2 jela, osmisli novo i opiši ga.